tisdag 25 juli 2017

Slutet

Jag har publicerat foton på denna blogg i flera år. För det mesta har det varit väldigt roligt. Men Photobucket, som jag laddat upp de flesta av bilderna genom, har ändrat sina användarvillkor till det sämre. Jag har därför dolt de flesta av inläggen som publicerats på bloggen, förutom de allra tidigaste, där bilderna fortfarande syns. Nästan alla bilder jag någonsin publicerat här har jag nu laddat ner. Vad jag gör med dem blir en senare fråga. Jag ser hur som helst ingen riktig mening med att lägga in alla bilder igen här på fotobloggen. Eventuellt kommer min andra blogg, Rykten om flykten, hysa fler personliga bilder framöver. Vi får se. Ni som fortfarande följer denna blogg - tack för att ni tittat in! Auf wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar